om skrot, katt og atter skrot. kanskje litt håndarbeid.

Friday, September 23, 2005

verdens beste jobb & slåssing med fjortisser

Eg har verdens beste jobb å kombinere med studiane, eg er tilsynsvakt ved ein skule på kveldstid. Jobben går i å låse opp for idrettslag som bruker gymsalen, ta ut litt boss, passe sånn generellt på huset, ikkje la uvedkommende inn i skulen, passe på at alt er låst og slår av lyset når eg går heim. Dette betyr at eg har god tid å sitte og lese, sjølv om eg er veldig nøye med å gå låserunde og sånn. I fyrste veka hadde eg konstant dårleg samvet og lurte på kva del av jobben eg ikkje hadde fått med meg. Det kunne jo ikkje vera sannt at det var så lite å gjera. Sa i frå at eg godt kunne få noko å gjera, men det var rett og slett ingenting. så satt eg i gang og leste pensum, framleis med litt dårleg samvet. Andre må ta opp lån mens eg får betalt for å sitte og lese, eg er så priviligert at det nesten er litt flaut.

men etter kvart vart eg kjennt med dei kjipe oppgavene. Da er det fjortisser som syns at det er utroleg kjekt å lure seg inn slik at eg skal springe etter dei. I dag kaster dei faktisk ein halvfull åpen Cola-flaske inn i inngangen, slik at det blei søl overalt. Eg var så sint! Men til slutt fekk eg dei til å vaske opp etter seg, med vann og mopp og alt. ("Er du dansk?" "Nei, eg er tysk. Og tyskere er grusomme. Skal du ta sjansen å ikkje vaske etter deg?" eller: "Liker du jobben din?" "Jau, det er jo kjekt å tvinge barn å vaske etter seg")Dei vaska iallefall og det er jo ganske bra. Men det er så kjipt å måtte vera kjip. Og det å vera kjip funker jo berre ein gong. Etterpå prøver dei å lure deg frå andre kanter. Eg kunne trengt pedagog-utdanning på den jobben der. Kanskje kommunen sender meg på kurs?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home